Travel Asistent Maxi
Služba Travel Asistent Maxi je nonstop asistenční předplacená služba profesionální a okamžité pomoci cestujícím při problému s letem, vlakem, autobusem nebo zavazadlem 24/7.
Službu přináší Travel Family ve spolupráci s Click2Claim.
Náš partner, společnost Click2Claim, který pro nás asistenci zajišťuje, je profesionálnem zajišťujícím nonstop 24/7 cestovní asistenci, díky které nejste na problémy způsobené dopravcem nikdy sami.
Spolehněte se na odborníky s mnohaletou zkušeností v oboru.
Měli jste problém s vaším letem?
Využijte nonstop asistenci Travel Asistent Maxi. ZDARMA vám zajistíme ověření finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR.
Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Lhůta pro uplatnění nároku kompenzace ze zpožděného nebo zrušeného letu je
6 měsíců od data původního plánovaného data odletu.
Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný. Na základě zkušeností,
znalostí problematiky a dostupných informací našim klientům vyřídí Click2Claim jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.
* Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich
letadlo odlétá z letiště na území EU.
Příklady z praxe Click2Claim
Paní V. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní V. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.
Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, a poté dopravce kompenzaci vyplatil.
Díky naší nové asistenci vám pomůžeme zajistit nejen kompenzace od leteckých společností na základě evropského nařízení 261/2004, ale také veškeré vícenáklady, které by byly vynaloženy v souvislosti z případným problémem ( např. náklady na hotel, dopravu na hotel z letiště a zpět, občersvení atd.)
Nařízení se vztahuje na všechny odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Též se vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.
Co získáváte
- 24/7 nonstop asistenční linku
- Refundation Air Ticket Services (RATS)
- Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
- Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
- Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
- Službu Baggage Asistent (asistenční informační pomoc v případě problému se zavazadlem)
- Cenově nejvýhodnější nabídku při vyřizování kompenzace
Jako nedílnou součást Travel Asistent Maxi jsou poskytovány tyto cestovní asistenční služby
Claimfinder – automatizovaná detekce nároku na kompenzaci
- pohlídá daný let na základě čísla letu, datumu příletu a odletu
- při vzniku problému s letem aktivně kontaktuje cestující a poskytne příslušnou pomoc
- Click2Claim a Travel Family kontaktují cestujícího pomocí společného automatizovaného e-mailu a následného IT řešení
- Platí pouze v případě datové disponibility (údaje o letu, místa odletu a příletu)
- Aktivně informuje klienta o možném nároku na kompenzaci a poskytne mu nejrychlejší a nejjednodušší cestu k zajištění celkového odškodného
Baggage Asistent – při problémech se zavazadlem
- Nedoručené zavazadlo - je nutné učinit reklamaci na přepážce LOST AND FOUND. Klient zde obdrží potvrzení o ztrátě zavazadla (tzv. PIR). Je zde také nutné nahlásit adresu a tel. číslo,
na které si klient bude přát zavazadlo doručit (adresa hotelu ….atd.).
- V této fázi si může klient koupit základní hygienické potřeby a nezbytně nutné potřeby. Klient si uschová veškeré účtenky a do 7 dnů zašle na dopravce PIR + tyto účtenky k proplacení.
Většina zavazadel se nalezne do 48 hodin.
- Poškozené zavazadlo - je nutné učinit reklamaci na přepážce LOST AND FOUND.
- Poškození je důležité nafotit. Klient musí počítat s tím, že poškozené zavazadlo mu nebude proplacené v plné hodnotě.
Refundation Air Ticket Services (RATS) – pomoc při refundaci letu
- Produkt zacílený na okamžitou pomoc klientovi při refundaci letu
- Okamžité ověření okolnosti refundace letu a následně nároku na Vaše peníze
- Pokud vznikne jakýkoliv problém spojený s refundací letenky klienta, může kontaktovat naší asistenční linku, která je nonstop 24/7
Informační dokument o produktu Travel Asistent Maxi