LAST MINUTE dovolená za parádní ceny    |    Řecko    |    Chorvatsko    |    Černá Hora    |    další země >>

Travel Asistent Maxi

Travel Asistent Maxi
Služba Travel Asistent Maxi je nonstop asistenční předplacená služba profesionální a okamžité pomoci cestujícím při problému s letem, vlakem, autobusem nebo zavazadlem 24/7.

Službu přináší Travel Family ve spolupráci s Click2Claim.

Náš partner, společnost Click2Claim, který pro nás asistenci zajišťuje, je profesionálnem zajišťujícím nonstop 24/7 cestovní asistenci, díky které nejste na problémy způsobené dopravcem nikdy sami. Spolehněte se na odborníky s mnohaletou zkušeností v oboru.

Měli jste problém s vaším letem?

Využijte nonstop asistenci Travel Asistent Maxi. ZDARMA vám zajistíme ověření finančního odškodnění ve výši 250 - 600 EUR.
Travel Asistent Maxi
Dle evropské legislativy* máte v určitých případech nárok na kompenzaci ve výši 250 - 600 EUR, v závislosti na délce letu. Lhůta pro uplatnění nároku kompenzace ze zpožděného nebo zrušeného letu je 6 měsíců od data původního plánovaného data odletu.
Prostřednictvím našeho profesionálního partnera v daném oboru, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný. Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací našim klientům vyřídí Click2Claim jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami.
* Při splnění podmínek vyplývajících z Nařízení ES 261/2004, které se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.

Příklady z praxe Click2Claim
Paní V. cestovala z Vídně do Bangkoku, její let byl na příletu opožděn o 5 hodin. Paní V. uplatnila nárok a byla jí přiznána kompenzace ve výši 600 EUR.
Pan T. se neúspěšně pokoušel nárokovat kompenzaci za let z Říma do Prahy. Podal žádost o kompenzaci prostřednictvím Click2Claim, a poté dopravce kompenzaci vyplatil.

Díky naší nové asistenci vám pomůžeme zajistit nejen kompenzace od leteckých společností na základě evropského nařízení 261/2004, ale také veškeré vícenáklady, které by byly vynaloženy v souvislosti z případným problémem ( např. náklady na hotel, dopravu na hotel z letiště a zpět, občersvení atd.) Nařízení se vztahuje na všechny odlety a přílety všech dopravců sídlící na území EU. Též se vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU.

Co získáváte

  • 24/7 nonstop asistenční linku
  • Refundation Air Ticket Services (RATS)
  • Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
  • Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
  • Právní zastoupení zdarma v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
  • Službu Baggage Asistent (asistenční informační pomoc v případě problému se zavazadlem)
  • Cenově nejvýhodnější nabídku při vyřizování kompenzace
Jako nedílnou součást Travel Asistent Maxi jsou poskytovány tyto cestovní asistenční služby
  • Claimfinder – automatizovaná detekce nároku na kompenzaci

    • pohlídá daný let na základě čísla letu, datumu příletu a odletu
    • při vzniku problému s letem aktivně kontaktuje cestující a poskytne příslušnou pomoc
    • Click2Claim a Travel Family kontaktují cestujícího pomocí společného automatizovaného e-mailu a následného IT řešení
    • Platí pouze v případě datové disponibility (údaje o letu, místa odletu a příletu)
    • Aktivně informuje klienta o možném nároku na kompenzaci a poskytne mu nejrychlejší a nejjednodušší cestu k zajištění celkového odškodného

  • Baggage Asistent – při problémech se zavazadlem

    • Nedoručené zavazadlo - je nutné učinit reklamaci na přepážce LOST AND FOUND. Klient zde obdrží potvrzení o ztrátě zavazadla (tzv. PIR). Je zde také nutné nahlásit adresu a tel. číslo, na které si klient bude přát zavazadlo doručit (adresa hotelu ….atd.).
    • V této fázi si může klient koupit základní hygienické potřeby a nezbytně nutné potřeby. Klient si uschová veškeré účtenky a do 7 dnů zašle na dopravce PIR + tyto účtenky k proplacení. Většina zavazadel se nalezne do 48 hodin.
    • Poškozené zavazadlo - je nutné učinit reklamaci na přepážce LOST AND FOUND.
    • Poškození je důležité nafotit. Klient musí počítat s tím, že poškozené zavazadlo mu nebude proplacené v plné hodnotě.

  • Refundation Air Ticket Services (RATS) – pomoc při refundaci letu

    • Produkt zacílený na okamžitou pomoc klientovi při refundaci letu
    • Okamžité ověření okolnosti refundace letu a následně nároku na Vaše peníze
    • Pokud vznikne jakýkoliv problém spojený s refundací letenky klienta, může kontaktovat naší asistenční linku, která je nonstop 24/7

Travel Asistent Maxi modelový příklad

pdf   Informační dokument o produktu Travel Asistent Maxi