Služby

Ubytování

Vybrali jsme pro Vás pouze kvalitní ubytování od standardních až po velmi luxusní ubytovací kapacity.

Pro Vaši rychlou orientaci používáme následující členění:
2 sluníčka - ubytování jednoduchého typu vhodné pro nenáročné klienty

3 sluníčka - ubytování střední kategorie s dobrým standardem služeb a vybavení

4 sluníčka - ubytování s vyšším standardem služeb

5 sluníček - ubytování s vysokým standardem služeb, vhodné i pro náročné klienty

Důležité upozornění: hodnocení, která uvádíme, nejsou oficiální kategorie ubytování.
V Řecku platí jako oficiální označení pro studia a apartmány tzv. klíče. Hotelové kapacity jsou označeny hvězdičkami (1-5).
Na Kypru jsou studia, apartmány a apartmánové hotely oficiálně označeny kategoriemi (A, B, C). Hotely jsou označeny hvězdičkami (1-5).

    Typy ubytovacích jednotek:
  • Jednolůžkový pokoj: pokoj s lůžkem pro jednu osobu (je určený pro ubytování jedné osoby) nebo dvoulůžkový pokoj s neobsazeným lůžkem
  • Dvoulůžkový pokoj: pokoj se dvěmi lůžky, a to ve formě dvoulůžka nebo ve formě dvou lůžek umístěných podélně vedle sebe
  • Vícelůžkový pokoj: pokoj se třemi nebo více lůžky (eventuelně přistýlkami)
  • Rodinný pokoj: pokoj se třemi nebo více lůžky (eventuelně přistýlkami), z nichž alespoň dvě lůžka jsou určena pro dospělé osoby
  • Junior suite: ubytování, které tvoří zpravidla ložnice a obývací pokoj
  • Suite: ubytování poskytované ve vzájemně oddělých propojených místnostech s lůžkem (ložnice) a sedací soupravou (obývací pokoj)
  • Apartmán: ubytování poskytující oddělené místnosti pro spaní, zpravidla s dalším lůžkem nebo lůžky (eventuelně přistýlkami) v obytné kuchyni (může mít jednu a více ložnic)
  • Studio: pokoj s kuchyňským koutem (jedna místnost)
  • Propojené pokoje: pokoje propojené spojovacími dveřmi
  • Mezonetové studio, mezonetový apartmán: ubytování na více podlažích propojené schodištěm - není uzavřené dveřmi

Pro vícečlenné rodiny je vhodné objednat rodinné pokoje, pokud jsou v nabídce hotelu. Zpravidla bývají za poplatek.

Přihlášení a odhlášení v hotelu (check-in a check-out)

Podle mezinárodních zvyklostí musí hosté opustit pokoje (check-out) v den odjezdu nejpozději do 12:00 hodin, v některých zařízeních již do 10:00 hodin. Popřípadě lze s recepcí včas, a za poplatek na místě, dohodnout pozdější vyklizení pokoje dle aktuální obsazenosti hotelu. Obraťte se na recepci nebo na majitele, zda a za jakých podmínek je to možné.
Možnost nastěhování v den příjezdu (check-in) je dle možností nejdříve po 14:00 hodině. Časný příjezd či pozdní odjezd není důvodem k delšímu používání pokoje. V některých hotelech se po příjezdu vyplňuje na recepci registrační karta.

Před odhlášením z ubytovacího zařízení doporučujeme každému překontrolovat své osobní věci. Zkontrolujte zejména skříně, noční stolky, zásuvky, umyvadlo a ostatní prostory. V případě zapomenutých osobních věcí v destinaci cestovní kancelář nenese odpovědnost za jejich nalezení a následné zaslání zpět do ČR.

Vybavení pokojů a studií či apartmánů

Pokoje jsou vybaveny dle popisu. Vybavení, velikost a poloha nejsou vždy stejné. Studia a apartmány jsou vybaveny navíc kuchyňským koutem, el. vařičem a ledničkou. Vybavení nádobím je pouze základní, na tzv. malé vaření a přípravu jednoduchých jídel. Mohou chybět např. větší hrnce, cedníky, otvíráky na konzervy, naběračky, prkénka, struhadla, vývrtky, sáčky do koše, mycí a čistící prostředky, utěrky a také doporučujeme přibalit si s sebou pár kolíčků na prádlo. Lůžkoviny, ručníky a spotřeba elektrické energie jsou již v ceně. Koupelny u nižších kategorií často nejsou vybaveny mýdlem nebo jsou vybaveny hotelovým mýdlem malé velikosti, z tohoto důvodu doporučujeme vzít si vlastní hygienické a toaletní potřeby.

Požadavky a přání

Ve Vaší smlouvě o zájezdu můžete v kolonce "Poznámka" vyplnit Váš zvláštní požadavek (jedná se o přání, která nejsou za poplatek), jako je např. ubytování v 1. patře, s výhledem na moře nebo bazén, ubytování vedle známých či příbuzných, kteří cestují s Vámi, atd. Vzhledem k tomu, že nejsou tyto požadavky zpoplatněny, není na ně právní nárok a nemohou být naší cestovní kanceláři garantovány. V případě, že se nepodaří i přes snahy CK Vaše speciální požadavky zajistit, nemůže být klientovy poskytnuta kompenzace ani sleva.

Přistýlky

Přistýlky zpravidla nejsou součástí pokoje. Přistýlka většinou není plnohodnotným lůžkem, velmi často jsou jako přistýlky používána rozkládací lůžka, gauče, pohovky, sofa, skládací lehátka, vysouvací lůžka, palandy apod. Přidáním přistýlky do pokoje se obytný prostor pokoje zmenší. Přistýlky doporučujeme jen pro malé děti (nebo děti menšího vzrůstu a standardní postavy). Pro dospělé osoby a starší děti (především též vyšší postavy) je vhodnější zajištění samostatného jednolůžkového či vícelůžkového pokoje. Rádi Vám zpracujeme nabídku na rodinné pokoje, pokud jimi vybraný hotel disponuje a jejich cena není přímo uvedena v katalogu či na webu. Samozřejmě můžeme též doporučit z naší nabídky hotely, kde je možné objednat si větší rodinné pokoje nebo rodinné suity či další nadstandardní typy ubytování vhodné pro min. 4 osoby. Je určitě lepší si připlatit a bydlet v dostatečně prostorném pokoji nebo pokojích a mít k dispozici kvalitní lůžka, stejně tak nesdílené sociální zázemí.

Dětské postýlky

Dětské postýlky jsou poskytovány buď zdarma, nebo za poplatek. Upozornění: Počet dětských postýlek, které jsou v daném hotelu k dispozici, je většinou omezený, CK proto nemůže garantovat jejich dostupnost. Ve většině případů jsou dětské postýlky vybaveny lůžkovinami. Doporučujeme však nechat si tuto skutečnost pro konkrétní hotel přepotvrdit. Též je třeba počítat, že přidáním dětské postýlky do pokoje se jeho obytný prostor zmenšuje, tedy ubytování je na úkor pohodlí. Do standardních pokojů lze přidat obvykle jen 1 dětskou postýlku. V některých kapacitách není možné umístit do pokoje s přistýlkou ještě dětskou postýlku. Doporučujeme si vždy raději přiobjednat a připlatit za větší, prostornější typ pokoje, který nabízí pohodlnější ubytování rodiny.

Minibary

Některé hotely či jen pokoje jsou vybaveny minibarem, tedy malým chladicím zařízením s nabídkou nápojů či malých snacků. Konzumaci hradí klient zvlášť a není součástí zájezdu (není-li uvedeno jinak). Až na výjimky je zakázáno používat minibary jako chladničky pro donesené jídlo či nápoje.

Úklid

V hotelích všech kategorií a některých studiích a apartmánech je úklid prováděn zpravidla denně, kromě nedělí a státních svátků. Ve většině studií a apartmánů, a v penzionech, je úklid zajišťován zpravidla 2 – 3× během pobytu, někde pouze 1×. V penzionech, studiích a apartmánech je obvyklá výměna ložního prádla a ručníků 1–2× během pobytu (v závislosti na délce pobytu). V hotelích typu 2 sluníčka a 3 sluníčka je obvyklá výměna ložního prádla a ručníků 2 – 3× během pobytu (v závislosti na délce pobytu). V hotelích typu 4 sluníčka a 5 sluníček je obvyklá výměna ložního prádla a ručníků 4 – 5× během pobytu (v závislosti na délce pobytu).

Vstupní (pokojové) karty

Součástí klíčů k pokoji je obvykle i karta, která po vsunutí do speciální zdířky aktivuje elektrický okruh. (Často už je na kartu i samotný vstup do pokoje.) Upozorňujeme, že kartu není možné oddělovat od klíčů a nechávat ji tak aktivovanou po odchodu z pokoje. Toto je obvykle v rozporu s ubytovacím řádem a může být postihnuto pokutou několika desítek euro. Poplatek až v řádu desítek euro je třeba uhradit při ztrátě klíče nebo karty.

Situace v hotelích

V případě ubytování jednoho klienta v jednolůžkovém nebo dvoulůžkovém pokoji je účtován příplatek za neobsazené lůžko, a to i v případech, kdy toto lůžko není v pokoji umístěno. To znamená, že jednolůžkový pokoj či dvoulůžkový pokoj s doplatkem za neobsazené lůžko jsou zcela rovnocenné a prodávají se za stejnou cenu. Konkrétní přidělení příslušného typu pokoje záleží výhradně na možnostech ubytovacího zařízení.

Pokoje, které jsou situovány směrem k moři (na mořskou stranu), nemají automaticky výhled na moře. Uvedená charakteristika znamená, že pokoje jsou umístěné v té části ubytovacího zařízení, které je orientováno směrem k moři. Mezi mořem a okny pokoje mohou být překážky, jako např. stromy nebo stavby. Proto se může stát, že moře bude vidět jen částečně nebo omezeně.

Je též možné, že bude během sezóny v blízkosti ubytovacích zařízení probíhat stavební činnost (ta souvisí se stále se rozvíjejícím cestovním ruchem). Naše cestovní kancelář Vám v případě stížností na tuto skutečnost nemůže poskytnout slevu, ani žádné jiné finanční zvýhodnění. V Řecku i na Kypru se často stává, že po udělení stavebního povolení místními úřady začne stavba ze dne na den, i bez ohledu na to, zda je právě turistická sezóna a stavební činnost bude obtěžovat místní obyvatele a turisty. O přidělování stavebních povolení nejsme předem informováni a není v našich silách ani kompetenci nově zahájenou stavební činnost přerušit či stanovit časové rozvržení stavby.

Je třeba počítat s tím, že v hotelích není možné zaručit absolutní klid, a to ani v nočních hodinách, zvláště v hlavní sezóně, kdy se mnoho turistů přijíždí bavit a čas tráví na diskotékách, v barech a podobně. Hluk může způsobovat i technologické zařízení hotelu a také dopravní obsluha hotelu, jako je zásobování, odvoz odpadu a podobně. V mnoha oblastech není veřejná kanalizace, a proto se odpad odváží speciálními vozy – v takovém případě je třeba počítat s krátkodobým zápachem.

Téměř u každého ubytovacího zařízení popisujeme jeho polohu vůči pláži a centru letoviska. Centrem letoviska je zpravidla chápána nejrušnější část, kde jsou restaurace, bary, kavárny, diskotéky, zde je, především v době hlavní turistické sezóny, živo a rušno. Nelze tedy počítat s klidným prostředím. V blízkosti některých ubytovacích kapacit může být železniční trať nebo silniční tah a rovněž se zde může vyskytovat hluk způsobený leteckou dopravou.

Ve výjimečných případech se stane, že se nám nepodaří zajistit Vámi objednaný hotel, a to i přesto, že naše objednávka byla provedena a potvrzena dlouhodobě před Vaším odjezdem/odletem. Hotely a další ubytovací kapacity hostitelských zemí mají ze zákona povoleno přijmout vyšší počet objednávek, než je jejich skutečná kapacita. V případě, že se tak stane, mají povinnost zajistit náhradní ubytování, a to vždy v téže, nebo ve vyšší kategorii s odpovídající formou stravy.

Doporučujeme klientům účast na první informační schůzce, kde se dozví aktuální a užitečné informace. Věnujte prosím pozornost vývěskám na informačních tabulích, zvláště před odjezdem, doporučujeme rovněž účast na poslední informační schůzce, kde se dozvíte přesnou organizaci zpáteční cesty.

TV/SAT

Značná část námi nabízených pokojů je vybavena televizí se satelitním příjmem, nabídka programů ale bývá často velmi omezená. Není možné předem zaručit, že budou k dispozici právě Vaše oblíbené zahraniční nebo české stanice, i když v Česku jsou běžně dostupné. České programy obvykle nejsou v nabídce řeckých a kyperských poskytovatelů satelitních služeb a nelze je vyžadovat.

Spa

Stále více hotelů vyšší kategorie nabízí služby ve SPA centrech. Upozorňujeme, že vstup do některých z nich je obvykle umožněn až osobám nad 18 let.

Klimatizace

Klimatizace je v ceně ubytování u některých ubytovacích kapacit, obvykle v hotelích vyššího standardu (tato skutečnost je uvedena v popisu). Je-li tato služba uvedena za poplatek, je třeba v případě zájmu ji uhradit přímo na místě na recepci či majiteli. V některých ubytovacích zařízeních je klimatizace ovládána centrálně, tudíž zapínání a vypínání závisí na režimu hotelu. Někde je též klimatizace v provozu v určitém časovém intervalu. V současné době je převážná část ubytovacích kapacit střední a vyšší úrovně vybavena klimatizací, kterou může ovládat klient individuálně dálkovým ovladačem nebo ručně na svém pokoji a existuje také zařízení založené na systému tzv. pojistky, připojené ke klíči od pokoje, které při umístění do příslušné zásuvky klimatizaci aktivuje. Tato pojistka nesmí být oddělována od klíče. V některých hotelích může být klimatizace jen v některých pokojích hotelu a nelze ji tak garantovat.

Hmyz/hygiena

V Řecku a na Kypru je možný výskyt komárů. V některých ubytovacích zařízeních je součástí vybavení pokoje též přístroj na odpuzování komárů. Klienti si v takovémto případě dokupují jen tablety, které se vkládají do přístroje. V jižních zemích se též může vyskytovat i jiný drobný hmyz, který není možné navzdory stále se zvyšujícím dávkám chemických odpuzovačů zcela vyhubit. Z tohoto důvodu nedoporučujeme v žádném případě nechávat na pokoji volně ležet potraviny, obzvláště ne ovoce. Jelikož je v jižních zemích odlišná mentalita a jiné kulturní a hygienické návyky, je občas nutné se přizpůsobit místním pravidlům. Týká se to zejména vztahu k životnímu prostředí a místních předpisů. Na informace spojené s touto problematikou se dotazujte u našeho delegáta.

Cennosti

Na zahraniční dovolenou raději nedoporučujeme brát si s sebou větší cennosti, šperky, atp. V případě, že je možné v ubytovacím zařízení využívat služby trezoru (převážně za poplatek), doporučujeme uložit si tam veškeré cenné věci (cestovní doklady, peníze, platební karty, cestovní šeky, dražší fotoaparáty, kamery, notebooky a podobně).

Koupelny/WC

V Řecku a na Kypru je odlišný kanalizační systém. Z tohoto důvodu je ve většině zařízení nutno dodržovat pokyn, kdy je třeba použitý toaletní papír nesplachovat, ale odhazovat do koše. U sprchových koutů hotelů nižší kategorie nebo u studií není obvykle koupelnový závěs, ani předložka na podlaze.

Z důvodu nedostatku vody může být někdy z nařízení úřadů omezena její dodávka jen na určité hodiny v průběhu dne. Ohřívání vody zvláště v menších a jednodušších ubytovacích kapacitách je prováděno pomocí ekologického solárního ohřevu, může se tak stát, že voda bude zvláště při zhoršených klimatických podmínkách jen vlažná.

Bazény

Hoteloví hosté mají možnost využívat bazén, je-li součástí vybavení hotelu. U některých zařízení je též možné využívat bazén jiného hotelu, v případě, že je tato služba uvedena v popisu. V tomto případě je vhodné, aby klienti využili též dalších služeb u bazénu, např. konzumace nápojů, lehkého občerstvení, zmrzliny. V prostoru u bazénu, stejně tak v dalších hotelových prostorech, není dovolena konzumace vlastního přineseného občerstvení. Ne všechny bazény mají čistící a filtrační mechaniku, z tohoto důvodu se může stát, že je bazén vyprázdněn a vyčištěn (obvykle při vyšších teplotách). V některých zařízeních je obvyklé, že je bazén svým hostům k dispozici pouze v průběhu dne, nikoliv večer a v noci.

Vnitřní hotelové bazény bývají obvykle v provozu jen v zimním období (listopad – duben), není-li uvedeno jinak. Počet lehátek a slunečníků u hotelového bazénu, v zahradě nebo na pláži nemusí vždy odpovídat počtu hotelových hostů.

Stravování

Stravování bývá obvykle přímo úměrné a závislé na výběru ubytovacího zařízení, kde je uvedeno, jaký typ stravování je v ceně poukazu zahrnut. Nezapomínejte ani na staré české přísloví – "doma jez, co máš, v cizině, co ti dají". Strava a stravovací návyky jsou zcela odlišné a naše oblíbené knedlo–vepřo–zelo, ani řízek s bramborovým salátem v hotelové restauraci nepodávají.

Řekové i Kypřané jsou zvyklí málo snídat, lehce poobědvat a co nestihnou přes den, mohutně dohánějí večer, kdy jsou zde téměř hody. Řecká strava je založena na zelenině, luštěninách, hojně se používá olivový olej a koření. Ke všemu přikusují vekovitý bílý chléb nebo pitu a vše zapíjejí obvykle lehkým stolním bílým nebo červeným vínem. Naše kancelář nemůže ovlivnit výběr a skladbu jídel v jednotlivých stravovacích zařízeních, nemůže ani omezit případnou nabídku specialit místní kuchyně dané země. Také nemůže ovlivnit případné opakování nabídky jídel (menu), především u déletrvajících pobytů. Upozorňujeme též, že stravování formou bufetu a stravování s obsluhou jsou cenově rovnocenné. Z provozních důvodů může hoteliér (především v případě nízkého vytížení hotelu na začátku nebo na konci sezóny) uváděný způsob změnit, v takovém případě nevzniká nárok na finanční náhradu. Stravu zmeškanou z osobních důvodů či z důvodů pozdního příletu nebo časného odletu nelze nahradit. To se týká i fakultativních výletů. Hotely nemají povinnost připravovat pro klienty odjíždějící před snídaní balíčky, pokud tak není uvedeno v popisu ubytovací kapacity. Některé hotely umožňují hostům výměnu večeře za oběd, je možné domluvit na místě dle možností hotelu.

Snídaně a večeře

  • Jednoduchá kontinentální snídaně – skládá se z kávy nebo čaje, pečiva, másla nebo margarínu a marmelády.
  • Kontinentální snídaně (též označována jako "rozšířená kontinentální snídaně") – se skládá z kávy, čaje, džusu z koncentrátu, (pro děti někdy kakao), pečiva, másla nebo margarínu, marmelády, plátku sýra a šunky, (obměňováno bývá v některých kapacitách vejce natvrdo a sladké pečivo nebo sušenky). V některých hotelích se též někdy podává zelenina (kousek rajčete, papriky nebo okurky, někde též olivy), jogurt a vločky s mlékem.
  • Servírované menu – obvykle se skládá z předkrmu, hlavního jídla s přílohou, někdy též salátem, ovocem nebo zmrzlinou nebo dezertem.
  • Stravování formou bufetu (snídaně, večeře) – samoobslužný systém, kdy si klient sám vybírá z nabízené skladby jídel a nápojů. V porovnání se švédským stolem omezenější výběr, u snídaní obvykle není teplá snídaně (vajíčka, párky, slanina, fazole).
  • Americký bufet – obdobné jako u stravování formou bufetu, který je zpravidla doplněn o míchaná vajíčka a ohřívané párky.
  • Švédský stůl – samoobslužný systém, kdy si klient sám vybírá z pestré nabídky jídel a nápojů. Ve srovnání s bufetem bohatší výběr a skladba jídel. Počet nabízených druhů jídel u švédského stolu nebo bufetu závisí také na typu ubytování, obvykle platí, čím vyšší standard, tím více druhů a pestřejší skladba.

V poslední době čím dál více hotelů ve snaze zkvalitnit služby a vyhovět požadavkům na hygienu nabízí bufet/švédský stů s obsluhou, kdy jídlo na talíř servírují kuchaři nebo hotelový personál. Někdy dále zajišťují dohled nad chodem v restauraci a doplňováním stravy. Je obvyklé, že nabízené druhy jídel bývají každý den stejné, někdy s menší obměnou.

Polopenze

Součástí polopenze jsou dvě denní jídla, obvykle snídaně a večeře; výjimečně snídaně a oběd. Žádné nápoje nejsou do polopenze zahrnuty, konzumaci si každý klient hradí sám (není-li uvedeno jinak a ubytovací kapacita neposkytuje tzv. polopenzi plus).

All inclusive - light, soft, ultra, premium all inclusive

Nabídka rozsahu stravy a nápojů a to včetně časového rozpisu je zpravidla uvedena u konkrétního ubytovacího zařízení, časy se však mohou mírně lišit dle aktuální situace v hotelu.

  • All inclusive – Tato nabídka zahrnuje snídaně, obědy, večeře, nealkoholické a místní alkoholické nápoje. V některých hotelích je v rámci all inclusive též lehké občerstvení během dne, odpolední káva a čaj se sušenkami, zmrzlina, animační a sportovní programy, případně další služby. Pokud není uvedeno jinak, zahrnuje program All inclusive zpravidla jen jeden druh kávy (filtrovanou) a čaje (černý). Nealkoholické nápoje jsou podávány v plastových kelímcích, popř. ve sklenicích (dle kategorie hotelu) a jedná se o tzv. post-mixové nápoje, nejsou tedy připravovány z čerstvého ovoce.
  • Ultra all inclusive, Premium all inclusive – Zahrnuje stejné služby jako all inclusive a navíc rozšířené občerstvení během dne, u některých hotelů též konzumaci zahraničních značkových alkoholických nápojů. Nabídka rozsahu stravy a nápojů all nebo ultra all inclusive je zpravidla přesně uvedena u konkrétního ubytovacího zařízení. Jsou zde též uvedeny i další doplňkové služby (nabídka sportovního a společenského vyžití aj.), které můžete během Vašeho pobytu využívat.
  • Light all inclusive, Soft all inclusive - Obvykle jde o plnou penzi rozšířenou o nápoje, většinou chybí dopolední či odpolední snacky, zmrzliny a podobně. Přesný popis je zpravidla uveden u každé ubytovací kapacity.

All inclusive začíná obvykle první den ve 14:00 hodin a končí poslední den ve 12:00 hodin. U některých hotelů to může být odlišné, přesné informace Vám poskytne delegát CK. Ve většině hotelů nabízejících all (ultra) inclusive je možné odebírat nápoje jen pro svou potřebu, není tedy možné odnášet několik drinků najednou, byť je to pro větší společnost. Nápoje či jídlo, které nejsou v ceně all inclusive, je obvykle nutné okamžitě zaplatit. Pokud je all inclusive za příplatek, hotely neakceptují, aby tuto službu čerpal například jen jeden člen rodiny bydlící ve společném pokoji.

Není-li v popisu ubytovací kapacity uvedeno jinak, all inclusive nezahrnuje konzumaci v barech na pláži. Animační programy, sportovní akce a podobně (a to i pro děti) se obvykle provází ve světovém jazyce a není možné vyžadovat program v češtině, pokud tak není výslovně uvedeno v katalogu.

Balíčky místo oběda (ev. snídaně nebo večeře – v případě strávení dne mimo hotel) jsou poskytovány jen v některých hotelích. Pokud hotel tuto službu poskytuje, je to uvedeno v popisu All inclusive. Jiné hotely balíčky z hygienických nebo provozních důvodů neposkytují vůbec. Vždy platí, že balíček nikdy nenahrazuje plnohodnotnou stravu v restauraci. Většina hotelů zajišťuje pouze jednoduché balíčky (obloženou bagetu, jablko nebo jiné ovoce, sušenku)

Množství a výběr jídla
Pokud si chcete během dovolené vybírat z opravdu široké nabídky jídel, doporučujeme čtyř a pětihvězdičkové hotely. Nabídka předkrmů, hlavních jídel i dezertů v nich bývá opravdu mimořádná, až na výjimky je denně v nabídce alespoň jeden druh ryby.

Stolování
V hotelích středního a vyššího standardu je naprostou samozřejmostí společenské oblečení během stravování, především u večeře. U mužů – dlouhé kalhoty, u žen – sukně, kalhoty.
Nápoje u večeří (není-li uvedeno jinak) nejsou zahrnuty v ceně poukazu (neplatí pro stravování typu all (ultra) inclusive).

Zástupci

Po dobu Vaší dovolené se o Vás budou starat zástupci CK Viamare a CK VTT. Jedná se vždy o kvalifikované profesionály, kteří jsou připraveni řešit na místě všechny Vaše připomínky a problémy a poskytnou Vám potřebnou pomoc. Rozsah služeb zástupců CK Viamare a CK VTT je uveden v katalogu a na webu u jednotlivých pobytových míst, prosím čtěte pozorně. U individuálních cest Vám na Vaše přání zajistíme asistenci při příletu i odletu (letiště v Athénách).

Ceny spojených turnusů leteckých zájezdů

Pokud budete mít zájem spojit turnusy a zajistit v destinaci delší pobyt (na více nocí než je standardní délka zájezdu), rádi a ochotně Vám připravíme cenovou nabídku.

Výlety v destinacích

V pobytových místech nabízí náš zahraniční partner zajímavé autokarové a lodní výlety, při kterých Vás v některých destinacích doprovází zástupce Viamare/VTT. Uskutečnění výletu je závislé na počtu účastníků. CK Viamare a CK VTT jsou pouze zprostředkovatelem této služby, nejsou jeho organizátory a negarantují uskutečnění zájezdu, ani jeho průběh, obsah a kvalitu. Pro milovníky individuálních cest jsme připravili řadu zajímavých podnětů, které naleznete na webu na stránce Výlety u příslušné destinace či v našem katalogu.

Pronájmy dopravních prostředků

Prostřednictvím našeho zástupce si můžete v pobytových místech objednat u místní smluvní půjčovny zapůjčení široké škály dopravních prostředků. Pronájem automobilu Vám zprostředkujeme u nás již před odletem na dovolenou. Automobil může být přistaven přímo na letišti, kde ho můžete při odletu domů též vrátit. Více informací naleznete na webu na stránce Půjčovna aut u příslušné destinace či v našem katalogu.

Rezervace přes internet - on-line prodej

Na našich internetových stránkách můžete zjistit, zda je Vámi vybrané ubytování volné a přímo si jej přes internet objednat. Na našich stránkách naleznete i mnoho dalších možností ubytování pro Vaši dovolenou, které nejsou uvedeny v tištěném katalogu.

Prodej lodních lístků

Velmi rádi Vám k zakoupenému zájezdu s vlastní dopravou zajistíme i lodní lístky (Itálie - Řecko).

Cestovní pojištění

Komplexní cestovní pojištění není zahrnuto v ceně zájezdu. Doporučujeme Vám si pojištění u CK Viamare a CK VTT připlatit Více informací o cestovním pojištění.
Cestovní pojištění pro děti do 12 let je ZDARMA při zakoupení pojištění k zájezdu. Platí jen do 31. 3. 2018.

Garance ceny

CK Viamare a CK VTT Vám garantují katalogové ceny i v případě, že kurz koruny klesne o 10 %! Do 10 % kompenzujeme případné ztráty z vlastních zdrojů. Klesne-li kurz koruny o více než 10 %, je CK Viamare a CK VTT oprávněna přikročit k přehodnocení ceníků.

Rezervace míst v letadle a autobusu

Za poplatek Vám přednostně rezervujeme místo v letadle a autobusu:
Letadlo: 350 Kč/osoba/1 směr
Letadlo premium: 580 Kč/osoba/1 směr
Autobus: 300 Kč/osoba/1 směr

Hmotnostní limit zavazadel při letecké dopravě

V ceně leteckých zájezdů je zahrnuta hmotnost zavazadla do 15 kg na osobu. Každý cestující může mít jedno příruční zavazadlo na palubu letadla (max. 8 kg, rozměry 56×45×25 cm) + jednu malou osobní tašku (např. dámská kabelka nebo laptop, max. 3 kg, rozměry 40×30×15 cm). Žádné jiné předměty nebudou akceptovány. Výjimku tvoří pouze pomůcky pro cestující s omezenou pohyblivostí, tj. berle nebo jiné ortopedické podpěrné přístroje, případně složitelný invalidní vozík (k přeložení do carga).
Stále také platí, že místo kabinového zavazadla si cestující budou moci vzít na palubu hudební nástroj (max. 8 kg, rozměry 90×35×20 cm včetně obalu).

Pokud Vám tento váhový limit nestačí, máte možnost si připlatit nadváhu. Můžete tak učinit v CK Viamare a CK VTT, kde je to cenově výhodnější. Nadváhu zavazadla si můžete zvolit již při rezervaci na webu (sekce "Služby k letecké dopravě - nadváha zavazadla" v rezervačním formuláři). Nadváhu zavazadla je možné si připlatit i na letišti přímo při odbavení.

Občerstvení na palubě letadla tzv. catering

Občerstvení na palubě letadla není zahrunuto v ceně zájezdu. Předem Vám občerstvení zajistíme a objednáme za poplatek, například:
teplé jídlo: 400 Kč/osoba/1 směr
dětské jídlo: 230 Kč/osoba/1 směr
kuřecí nebo vepřové řízky (0,5 kg): 350 Kč/osoba/1 směr
sekt: 350 Kč/osoba/1 směr
bílé nebo červené víno: 300 Kč/osoba/1 směr

Občerstvení si můžete zvolit již při rezervaci na webu (sekce "Služby k letecké dopravě - občerstvení na palubě" v rezervačním formuláři). Občerstvení lze objednat nejpozději 4 dny před odletem.
Další občerstvení si lze zakoupit přímo v letadle z palubní nabídky.

Sledujte nás

Google Plus You Tube

© Copyright VIAMARE s. r. o. Specialista na Řecko od roku 1992 . Všechna práva vyhrazena.
Realizace: MagicWare | Redakční systém is>content | Rezervační systém is>tour