Cestovní pojištění
Cestovní pojištění není zahrnuto v ceně zájezdů pořádaných TRAVEL FAMILY.
Doporučujeme vám si pojištění připlatit při koupi zájezdu.
Nabízíme výhodné komplexní cestovní pojištění od SLAVIA pojišťovny, již od 39 Kč za osobu a den, vč. storna již od 56 Kč za osobu a den.
Cestovní pojištění vám zajistí klidné a bezstarostné cestování během vaší dovolené.
Pokud nebudete mít cestovní pojištění, nesete sami veškerá rizika a související náklady.
Při zakoupení zájezdu s cestovním pojištěním
mají děti do 18 let cestovní pojištění se SLEVOU 50 %
Pro dítě lze pojištění zdarma nebo se slevou využít pokud je zakoupeno pojištění nejméně pro jednu dospělou osobu v příbuzenském vztahu. Děti jsou pojištěny ve stejném rozsahu jako dospělí.
V únoru 2022 bylo ukončeno používání cestovatelského "semaforu" pro cesty do zahraničí a rozlišování míry rizika nákazy COVID-19 podle barev.
Sledujte aktuální informace k cestám do zahraničí v rozcestníku Ministerstva zahraničních věcí ČR.
Sledujte také přehled podmínek ke vstupu do jednotlivých států a území na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR.
Cestovní pojištění v zahraničí
Cestovní pojištění vám zajistí klidné a bezstarostné cestování během vaší dovolené v zahraničí.
Doporučujeme si pojištění objednat při koupi zájezdu.
Bez cestovního pojištění nesete sami veškerá rizika a náklady související s pobytem v cizině.
TRAVEL STANDARD
TRAVEL STANDARD doporučujeme v případě, že cena služeb na osobu je do výše 15 000 Kč.
Cena pojištění: 56 Kč/osoba/den
Rozsah a limity pojistného plnění
TRAVEL STANDARD
COVID-19 Storno cesty
- Storno hradí pojišťovna v případě, že klient onemocní COVID-19 před nástupem na cestu, nebo je klientovi nařízena karanténa lékařem nebo hygienickou stanicí. Nutno doložit, např. neschopenka. Platí rozsah a limity pojistného plnění.
- Pokud zakáže cestu do dané destinace MZV ČR nebo MZ ČR, storno nelze uplatnit.
- V případě onemocnění COVIDEM-19 před nástupem na cestu se pojišťovna řídí pojistnými podmínkami stejně, jako při jakémkoli jiném onemocnění.
|
COVID-19: Karanténa v zahraničí
-
Vždy záleží, kdo ji vyhlásí
-
Pokud klient na své dovolené skončí v karanténě, vždy záleží, kým byl do karantény poslán. Pokud karanténu vyhlásily místní úřady, pojišťovna pouze v případě potřeby bezplatně prodlouží pojištění a pokud není možný návrat
do ČR dle původních plánů uhradí i zpáteční cestu. Když bude mít klient pozitivní test na COVID-19 již při příletu do země, nebo se nakazí během dovolené, uhradí pojišťovna veškeré náklady spojené s léčbou, karanténou nebo
návratem do ČR, který neproběhne dle původních plánů.
-
V případě umístění do technické karantény (z preventivních důvodů) je postup stejný, jako když vyhlásí karanténu místní úřady.
COVID-19: Míra rizika
- V případě onemocnění se pojišťovna řídí stavem, který byl před nástupem na cestu.
- Bez připojištění hradí pojišťovna náklady spojené s léčbou COVID-19 pouze v zemích s nízkým a středním rizikem.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké před nástupem na cestu, tak by pojišťovna nehradila náklady spojené s léčbou COVID-19, všechna další onemocnění dle pojistných podmínek ano. Obvykle je změna hlášena několik dní dopředu,
lze tedy na danou situaci včas reagovat.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké v průběhu dovolené a klient by se nakazil, uhradí pojišťovna náklady.
|
TRAVEL PLUS
TRAVEL PLUS doporučujeme v případě, že cena služeb na osobu je do výše 30 000 Kč.
Cena pojištění: 69 Kč/osoba/den
Rozsah a limity pojistného plnění
TRAVEL PLUS
COVID-19 Storno cesty
- Storno hradí pojišťovna v případě, že klient onemocní COVID-19 před nástupem na cestu, nebo je klientovi nařízena karanténa lékařem nebo hygienickou stanicí. Nutno doložit, např. neschopenka. Platí rozsah a limity pojistného plnění.
- Pokud zakáže cestu do dané destinace MZV ČR nebo MZ ČR, storno nelze uplatnit.
- V případě onemocnění COVIDEM-19 před nástupem na cestu se pojišťovna řídí pojistnými podmínkami stejně, jako při jakémkoli jiném onemocnění.
|
COVID-19: Karanténa v zahraničí
-
Vždy záleží, kdo ji vyhlásí
-
Pokud klient na své dovolené skončí v karanténě, vždy záleží, kým byl do karantény poslán. Pokud karanténu vyhlásily místní úřady, pojišťovna pouze v případě potřeby bezplatně prodlouží pojištění a pokud není možný návrat
do ČR dle původních plánů uhradí i zpáteční cestu. Když bude mít klient pozitivní test na COVID-19 již při příletu do země, nebo se nakazí během dovolené, uhradí pojišťovna veškeré náklady spojené s léčbou, karanténou nebo
návratem do ČR, který neproběhne dle původních plánů.
-
V případě umístění do technické karantény (z preventivních důvodů) je postup stejný, jako když vyhlásí karanténu místní úřady.
COVID-19: Míra rizika
- V případě onemocnění se pojišťovna řídí stavem, který byl před nástupem na cestu.
- Bez připojištění hradí pojišťovna náklady spojené s léčbou COVID-19 pouze v zemích s nízkým nebo středním rizikem.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké před nástupem na cestu, tak by pojišťovna nehradila náklady spojené s léčbou COVID-19, všechna další onemocnění dle pojistných podmínek ano. Obvykle je změna hlášena několik dní dopředu,
lze tedy na danou situaci včas reagovat.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké v průběhu dovolené a klient by se nakazil, uhradí pojišťovna náklady.
|
TRAVEL PREMIUM
TRAVEL PREMIUM doporučujeme v případě, že cena služeb na osobu je vyšší než 30 000 Kč.
Cena pojištění: 105 Kč/osoba/den
Rozsah a limity pojistného plnění
TRAVEL PREMIUM
COVID-19 Storno cesty
- Storno hradí pojišťovna v případě, že klient onemocní COVID-19 před nástupem na cestu, nebo je klientovi nařízena karanténa lékařem nebo hygienickou stanicí. Nutno doložit, např. neschopenka. Platí rozsah a limity pojistného plnění.
- Pokud zakáže cestu do dané destinace MZV ČR nebo MZ ČR, storno nelze uplatnit.
- V případě onemocnění COVIDEM-19 před nástupem na cestu se pojišťovna řídí pojistnými podmínkami stejně, jako při jakémkoli jiném onemocnění.
|
COVID-19: Karanténa v zahraničí
-
Vždy záleží, kdo ji vyhlásí
-
Pokud klient na své dovolené skončí v karanténě, vždy záleží, kým byl do karantény poslán. Pokud karanténu vyhlásily místní úřady, pojišťovna pouze v případě potřeby bezplatně prodlouží pojištění a pokud není možný návrat
do ČR dle původních plánů uhradí i zpáteční cestu. Když bude mít klient pozitivní test na COVID-19 již při příletu do země, nebo se nakazí během dovolené, uhradí pojišťovna veškeré náklady spojené s léčbou, karanténou nebo
návratem do ČR, který neproběhne dle původních plánů.
-
V případě umístění do technické karantény (z preventivních důvodů) je postup stejný, jako když vyhlásí karanténu místní úřady.
COVID-19: Míra rizika
- V případě onemocnění se pojišťovna řídí stavem, který byl před nástupem na cestu.
- Bez připojištění hradí pojišťovna náklady spojené s léčbou COVID-19 pouze v zemích s nízkým nebo středním rizikem.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké před nástupem na cestu, tak by pojišťovna nehradila náklady spojené s léčbou COVID-19, všechna další onemocnění dle pojistných podmínek ano. Obvykle je změna hlášena několik dní dopředu,
lze tedy na danou situaci včas reagovat.
- Pokud by se zvýšilo riziko dané země na vysoké nebo velmi vysoké v průběhu dovolené a klient by se nakazil, uhradí pojišťovna náklady.
|
Cestovní pojištění v ČR
I pro vaši dovolenou v Česku si můžete zvolit cestovní pojištění a mít tak pokrytá některá rizika.
Léčebné výlohy cestovního pojištění v ČR kryjí i onemocnění COVID-19.
TRAVEL CZ
Rozsah a limity pojistného plnění
Cena pojištění: 39 Kč/osoba/den
TRAVEL CZ doporučujeme zvolit v případě, že cena zájezdu na osobu je do výše 15 000 Kč.
Připojištění
K cestovnímu pojištění lze dokoupit následující druhy připojištění
Připojištění asistenčních služeb TRAVEL AUTO ASISTANT pro cesty vlastní dopravou
Cena připojištění: 599 Kč/auto
Lze sjednat pouze jako doplněk k cestovnímu pojištění osob (TRAVEL BASIC, TRAVEL STANDARD, TRAVEL PLUS, TRAVEL EXCLUSIVE, TRAVEL PREMIUM)
a sjednává se na konkrétní motorové vozidlo do 3,5 t. (platí i pro motocykly a posádku (maximálně 9 osob).
Předmět připojištění:
Vznik asistenční události spočívající v poruše, havárii či nutnosti repatriace vozidla.
Rozsah připojištění:
Telefonická pomoc, technická pomoc, náhradní ubytování, přeprava v zahraničí, odtah a repatriace vozidla, zajištění náhradního vozidla atd.
viz
čl. 9 Pojistných podmínek – tabulka rozsahu asistenčních služeb
Doba trvání připojištění:
Dle cestovního pojištění k němuž bylo sjednáno, maximálně však 15 dní
Podmínky pojištění
Zákazníci, kteří si cestovní pojištění zakoupí, jsou pojištěni u společnosti SLAVIA pojišťovna, a.s.
Rozsah pojištění a limity pojistného plnění jsou uvedeny výše a v katalogu v části „Pojištění“.
Případné pojistné události řeší zákazník přímo s pojišťovnou. Pojištění se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami a
Pokyny pro případ pojistné události, které jsou také součástí cestovních dokladů.
Dokumenty k cestovnímu pojištění
Cestovní pojištění Slavia - informační dokument o pojistném produktu
Cestovní pojištění Slavia - rozsah a limity pojistného plnění
Cestovní pojištění Slavia - pojistné podmínky
Cestovní pojištění Slavia - zásady zpracování osobních údajů