Kariéra
Nabídka práce
NOVÁ NABÍDKA
Sezónní referent/-ka prodeje: call centrum Ostrava
vhodné pro studenty/-tky
Náplň práce:
- Aktivní prodej zájezdů a cestovních balíčků v době letní sezóny (červen-září)
- Práce s rezervačním systémem
- Komunikace s klienty
Požadavky:
- Dosažený věk 18 let
- Aktivní přístup k zákazníkovi
- Uživatelská znalost práce na PC
- Výbornou znalost českého jazyka
- Komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost při plnění svěřených úkolů
- Znalost jazyků výhodou, ale ne podmínkou
Nabízíme:
- Zajímavou brigádu v atraktivním oboru
- Zázemí profesionálního týmu, zaškolení a dohled zkušených specialistů
- Získání praxe v oboru
- Možnost trvalé spolupráce a kariérního růstu
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
NOVÁ NABÍDKA
Prodejce zájezdů: Praha 1
Přidejte se k nám a staňte se prodejcem zájezdů v cestovní kanceláři s dlouholetou tradicí. Do našeho pražského týmu hledáme nového kolegu či kolegyni.
V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!
Náplň práce:
- Aktivní prodej zájezdů a cestovních balíčků
- Poskytování poradenství a informací o destinacích, ubytování, dopravě a dalších službách
- Zajištění vynikajícího zákaznického servisu před a během prodeje zájezdu
- Práce s interními i externími rezervačními systémy
- Sledování aktuálních trendů v cestovním ruchu a nabídek konkurence
- Odbavování příchozích telefonických hovorů a chatu z webu
- Odbavování e-mailových dotazů a poptávek
Požadavky:
- Předchozí zkušenost s prodejem zájezdů je samozřejmě výhodou, ale ne podmínkou
- Výborná znalost českého jazyka - s klienty budete komunikovat také e-mailem, telefonicky nebo přes chat
- Skvělé komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy efektivně
- Znalost jazyků výhodou, ale ne podmínkou
- Uživatelská znalost práce na PC
- Geografické znalosti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
- Motivační finanční ohodnocení
- Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
- Profesionální tým s přátelskou atmosférou
- 23 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
- Stravenkový paušál
- Možnost kariérního růstu
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Referent/-ka prodeje: call centrum Ostrava
Přidejte se k nám a staňte se prodejcem zájezdů v cestovní kanceláři s dlouholetou tradicí. Do našeho ostravského call centra hledáme nového kolegu či kolegyni.
V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!
Náplň práce:
- Aktivní prodej zájezdů a cestovních balíčků
- Poskytování poradenství a informací o destinacích, ubytování, dopravě a dalších službách
- Zajištění vynikajícího zákaznického servisu před a během prodeje zájezdu
- Práce s interními i externími rezervačními systémy
- Sledování aktuálních trendů v cestovním ruchu a nabídek konkurence
- Odbavování příchozích telefonických hovorů a chatu z webu
- Odbavování emailových dotazů a poptávek
Požadavky:
- Předchozí zkušenost s prodejem zájezdů je samozřejmě výhodou, ale ne podmínkou
- Výbornou znalost českého jazyka - s klienty budete komunikovat e-mailem, telefonicky nebo přes chat
- Skvělé komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy efektivně
- Znalost jazyků výhodou, ale ne podmínkou
- Uživatelská znalost práce na PC
- Geografické znalosti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
- Motivační finanční ohodnocení
- Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
- Profesionální tým s přátelskou atmosférou
- 23 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
- Stravenkový paušál
- Možnost kariérního růstu
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Team Leader prodejního oddělení a call centra: Ostrava
Jste komunikativní, umíte se rychle zorientovat v nových informacích a rádi byste budovali a vedli tým profesionálních prodejců v cestovním ruchu? Je pro vás motivující poskytovat
nejlepší zákaznický servis? Potom možná hledáme právě vás! Do naší ostravské kanceláře hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Team Leader, který bude společně s námi pečovat
o spokojenost klientů a partnerů naší cestovní kanceláře. V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!
Náplň práce:
- Vést tým referentů v prodeji zájezdů a motivovat je k dosahování společných cílů
- Aktivně telefonicky a e-mailem prodávat zájezdy a poskytovat odborné poradenství o destinacích i službách
- Zajišťovat prvotřídní zákaznický servis a udržovat vysokou úroveň spokojenosti našich klientů
- Pracovat v rezervačních systémech (interních i externích) a mít přehled o aktuálních nabídkách
- Sledovat trendy v cestovním ruchu a přizpůsobovat jim prodejní strategie ve spolupráci s manažery prodeje
- Komunikovat a spolupracovat s provizními prodejci a obchodními partnery
- Připravovat a organizovat odbavení klientů pro jejich dovolenou
Požadavky:
- SŠ / VŠ vzdělání
- Zkušenost s vedením týmu a schopnost lidi dlouhodobě vést, motivovat a rozvíjet
- Snaha udělat maximum pro zákazníka a jeho spokojenost
- Praxe s prodejem zájezdů je skvělým bonusem
- Výborná čeština (mluvená i psaná)
- Schopnost rychlé adaptace na nové informace a systémy
- Skvělé komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Odolnost vůči stresu a efektivní řešení problémů
- Znalost angličtiny je výhodou (ale ne podmínkou)
- Pokročilá znalost práce s PC
- Geografický přehled a zájem o cestování
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře s dlouholetou tradicí
- Rozmanitou práci v dynamickém prostředí, kde se nebudete nudit
- Motivační finanční ohodnocení a možnost zvýšit si výdělek svými výsledky
- Neustálé vzdělávání – odborná školení a podpora při práci s partnery
- Přátelský a profesionální tým, který vám vždy rád pomůže
- 23 dní dovolené a k tomu výhodné slevy na zájezdy – protože odpočinek je důležitý
- Stravenkový paušál
- Příležitost kariérního růstu a seberealizace
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Prodejce zájezdů: Ostrava Karolina
Přidejte se k nám a staňte se prodejcem zájezdů v cestovní kanceláři s dlouholetou tradicí. Na ostravskou pobočku Travel Family v OC Karolina hledáme prodejce zájezdů,
který se připojí k našemu prodejnímu týmu. V případě, že Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám prosím svůj životopis a motivační dopis ještě dnes!
Náplň práce:
- Aktivní prodej zájezdů a cestovních balíčků
- Poskytování poradenství a informací o destinacích, ubytování, dopravě a dalších službách
- Zajištění vynikajícího zákaznického servisu před a během prodeje zájezdu
- Práce s interními i externími rezervačními systémy
- Sledování aktuálních trendů v cestovním ruchu a nabídek konkurence
- Odbavování příchozích telefonických hovorů a chatu z webu
- Odbavování e-mailových dotazů a poptávek
Požadavky:
- Předchozí zkušenost s prodejem zájezdů je samozřejmě výhodou, ale ne podmínkou
- Výborná znalost českého jazyka - s klienty budete komunikovat také e-mailem nebo přes chat
- Skvělé komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit problémy efektivně
- Znalost jazyků výhodou, ale ne podmínkou
- Uživatelská znalost práce na PC
- Geografické znalosti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
- Motivační finanční ohodnocení
- Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
- Profesionální tým s přátelskou atmosférou
- 23 dní dovolené, abyste mohli využít pořádné slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
- Stravenkový paušál
- Možnost kariérního růstu
Pracovní doba:
- krátký / dlouhý týden (12h směny)
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Sezónní referent/-ka dopravního oddělení: Ostrava
vhodné pro studenty/-tky
Náplň práce:
- Administrativa a činnosti spojené s chodem dopravního oddělení
- Komunikace s produktovým a prodejním oddělením
- Příprava podkladů pro odbavování klientů
- Zadávání dat do rezervačního systému
Požadavky:
- Schopnost týmové spolupráce, úzká spolupráce s vedoucím dopravního oddělení
- Samostatnost, logické myšlení, systematičnost, zodpovědnost
- Odolnost vůči stresu, schopnost přechodně (sezónně) zvládat vysoké pracovní nasazení
- Aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- Uživatelská znalost PC (MS Office, Word, Excel, Outlook)
Nabízíme:
- Zajímavou práci v atraktivním oboru
- Příjemné pracovní prostředí
- Zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
- Zaškolení a získání praxe v oboru
- Podporu a školení pro efektivní práci
- Práce na DPP duben-září
Výkon práce:
Nástup:
- konec března / začátek dubna
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Manažer/-ka produktu: Praha, Ostrava
Máte vášeň pro cestování a smysl pro obchod a detail? Hledáme do týmu produktového manažera, který bude s námi tvořit zájezdy pro naše klienty.
Náplň práce:
- Příprava produktu v dané destinaci: vybudování klíčových vazeb v destinaci, zodpovědnost za výběr a nákup zahraničních služeb, jednání s lokálními partnery
- Podpora prodeje produktu: tvorba nabídek, organizace cest, příprava podkladů pro další propagaci
- Kontrola: nákladů, kvality poskytovaných služeb v zahraničí
- Analýza: trhu, konkurence, srovnání cen
- Administrace: rezervačního systému, novinek na webu
- Spolupráce: s partnery v destinaci, odborné konzultace, komunikace s průvodci
Požadavky:
- SŠ vzdělání s maturitou / VŠ
- Předchozí praxe v oblasti cestovního ruchu, dopravy nebo destinačním managementu vítána, ale není podmínkou
- Samostatný, pečlivý a zodpovědný přístup k řešení svěřených úkolů
- Znalost angličtiny slovem i písmem, alespoň na úrovni B2
- Uživatelská znalost s MS Office a schopnost orientace v systémech
- Časová flexibilita v sezóně, odolnost vůči stresu, pečlivost
- Vysoké pracovní nasazení, chuť hledat nové příležitosti
- Ochota cestovat, rozvíjet se, orientace v geografii a všeobecném rozhledu, zájem o moderní trendy prodeje služeb
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře
- Podporu a školení pro efektivní práci s našimi partnery, kontinuální proces vzdělávání a možnost seberozvoje
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
- Profesionální tým s přátelskou atmosférou
- 23 dní dovolené, abyste mohli využít slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
- Stravenkový paušál
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Asistent/-ka produktového manažera: Praha, Ostrava
Náplň práce:
- Kancelářské administrativní, asistenční a podpůrné činnosti pro produktový tým při tvorbě, realizaci a vyhodnocování úspěšnosti produktového portfolia,
příprava podkladů, dokumentace, smlouvy, evidence, zadávání dat do rezervačního systému, úzká spolupráce se členy produktového týmu
Požadavky:
- SŠ vzdělání s maturitou / VŠ
- Předchozí praxe v oblasti produktového managementu, dopravy nebo destinačního managementu je vítána, ale není podmínkou
- Každodenní komunikace s produktovými manažery
- Samostatný, pečlivý a zodpovědný přístup k řešení svěřených úkolů
- Časová flexibilita v sezóně, odolnost vůči stresu
- Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
Nabízíme:
- Zázemí stabilní cestovní kanceláře
- Podporu a školení pro efektivní práci
- Zajímavou práci v dynamickém prostředí cestovní kanceláře
- Profesionální tým s přátelskou atmosférou
- 23 dní dovolené, abyste mohli využít slevy na zahraniční i tuzemské dovolené, protože dobít baterky musíme všichni
- Stravenkový paušál
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Sezónní animátor/-ka na léto 2025 do Chorvatska
vhodné pro studenty/-tky
Náplň práce:
- kompletní příprava a realizace animačních programů pro děti i dospělé v Chorvatsku
Požadavky:
- dosažený věk 18 let
- tvořivost a nápaditost, schopnost improvizace, nebát se vystupovat před lidmi, moderovat
- dobré organizační schopnosti a schopnost vysokého pracovního nasazení během léta
- výborný zdravotní stav, nutná fyzická zdatnost a kondice
- zkušenosti s prací s lidmi, kladný vztah k dětem
- komunikativní, příjemné vystupování
- znalost minimálně jednoho světové jazyka (AJ, NJ, CRO) alespoň na úrovni mírně pokročilí (A2)
- uživatelská znalost PC
- nutná účast na školení Travel Family organizovaného v České republice před začátkem letní sezóny (termín a místo školení bude upřesněno)
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost
- výhodou jsou zkušenosti s tancem, herectvím, sportem nebo zpěvem
- výhodou jsou různé licence (zumba, aerobic, tanec a další)
Nabízíme:
- letní pobyt v příjemném prostředí v zahraničí (Chorvatsko)
- adekvátní finanční ohodnocení
- zajištěna doprava, strava a ubytování
- zajištěny veškeré animační pomůcky a potřeby
- zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
- získání praxe v oboru
Výkon práce:
Nástup:
- dohodou, podle konkrétního místa působení
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]
Referent/-ka dopravního oddělení: Ostrava
Náplň práce:
- administrativa a činnosti spojené s chodem dopravního oddělení
- komunikace se zástupci leteckých i autobusových dopravců v tuzemsku i v zahraničí
- komunikace s produktovým a prodejním oddělením
- kalkulace prodejních cen letenek, autobusových jízdenek a dalších dopravních služeb
- zadávání dat do rezervačního systému
- podpora prodejnímu oddělení při doprodeji volných míst v dopravních prostředcích
- vyhodnocování obsazenosti a efektivity dopravních prostředků
- příprava podkladů na porady vedení
- zajištění on-line dispečinku
- komunikace s technickými průvodci
Požadavky:
- středoškolské/vysokoškolské vzdělání
- výhodou je předchozí praxe v cestovní kanceláři na obdobné pozici, není to ale podmínka
- aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- uživatelská znalost PC (MS Office, Word, Excel, Outlook)
- samostatnost, logické myšlení, systematičnost, zodpovědnost
- schopnost týmové spolupráce, úzká spolupráce s vedoucím dopravního oddělení
- odolnost vůči stresu, schopnost přechodně (sezónně) zvládat vysoké pracovní nasazení
Nabízíme:
- zajímavou práci v atraktivním oboru
- příjemné pracovní prostředí
- zázemí profesionálního týmu a renomované společnosti
- zaškolení a získání praxe v oboru
- firemní benefity
Výkon práce:
Nástup:
Svůj životopis včetně aktuální fotografie zasílejte na e-mail
[email protected]