Recenze - PORTO SKALA

Zobrazit ubytování
8
UBYTOVÁNÍ 8
SLUŽBY 8
OKOLÍ 8
STRAVA 8
Vše na jedničku, až na služby delegátky

Hotel je výborně umístěn - asi cca 2-3 km od města Skala, všechny pokoje mají výhled na moře. Pokoje byly čisté, každý den úklid, výborné vybavení pokojů: fén, lednička, klimatizace v ceně, varná konvice, vč. nádobí na uvaření kávy. Strava v hotelu byla vynikající, asi nejlepší, co jsme zažili. Snídaně: čerstvě vymačkaný pomerančový džus, mnoho druhů ovoce a zeleniny, vajíčka, sladké i slané pečivo, každý si zkrátka vybral, na co měl chuť. Večeře byly stejně bohaté, opět nechybělo hodně zeleniny a ovoce, jídlo bylo pravidelně doplňováno. Večer bylo možné posedět si na terase s výhledem na moře, třikrát za pobyt byl večer u kytary, což jsme velmi ocenili. Pod hotelem byla řada menších, ale krásných pláží. Přímo v letovisku Skala byly dlouhé, vyhlášené písčité pláže. Hotel můžeme rozhodně doporučit, celkově je to velice klidný hotel, do kterého jezdí starší páry a rodiny s dětmi. Velká část hotelových hostů jsou Britové. Viamare jsme si znovu vybrali z toho důvodu, že služby delegáta na Lefkádě, na které jsme byli loni, byly naprosto úžasné (při cestě autobusem výklad o ostrově, skvělá schůzka s řadou informací, které se nikde nedočtete, vždy dostupný v případě rad a do hotelu dojížděl často. Očekávali jsme, že u Viamare jsou tyto služby samozřejmostí. Bohužel letos jsme se přesvědčili o opaku. Delegátku Alexandru jsme viděli pouze na letišti, kdy vběhla do mikrobusu a informovala nás o tom, že do našeho hotelu nezajíždí. Několikrát přitom upozornila na to, že jsme určitě byli informováni cestovní kanceláří o této skutečnosti (nikdo z přítomných však nebyl). Rozdala nám tři papíry, kde byly "informace k pobytu" = časy obědů a večeří a informace, který každý zná. Již při této příležitosti nám rozdala hodnotící dotazníky, což nepůsobilo vůbec profesionálně. Možnost výletů ani jejích rad nám nenabídla, ale odkázala nás na svou kolegyni z konkurenční cestovní kanceláře, ať se obrátíme na ní. Nabídla nám, že za námi může přijet o tři dny později, a to pouze na vyžádání SMS zprávou. Bohužel schůzka třetí den pobytu? Pro všechny zúčastněné naprosto zbytečná. Chtěli jsme si zařídit zapůjčení motorky na celý pobyt, proto jsme se obrátili na delegátku z jiné cestovní kanceláře. Ta nám vyšla naprosto vstříc, dozvěděli jsme se i řadu užitečných informací. Díky tomuto zážitku zvažujeme, zda využít znovu služeb Viamare. Delegátku jsme viděli vždy pouze na letišti, přičemž jsme při odletu zjistili, že pravděpodobně neumí řecky. Ten, kdo by měl zájem o výlety zprostředkované cestovní kanceláří by měl pravděpodobně smůlu.

Ivan Rozhoň
11.09.2016