LAST MINUTE dovolená za parádní ceny    |    Řecko    |    Kypr    |    další země >>

Recenze - ZAFIRI

6,5
UBYTOVÁNÍ 1
SLUŽBY 10
OKOLÍ 5
STRAVA 10
Letovisko krásné, ubytování strašné!

Hezký, městečko doporučuji. Ubytování nikoliv. Majitelům cestovní kanceláře doporučuji neobnovit spolupráci s hotelem/penzionem Zafiri. Letecké spojení je ideální, bez připomínek. Delegátka na letišti již čekala s úsměvem na rtech. Je vidět, že je to osoba na svém místě.

Poloha

Okolí hotelu Zafiri nebylo příjemné. Cestou na pláž byly cesty špinavé, plné odpadků. Rozbité židle a lehátka byly odloženy v přístupných zahradách, na viditelných místech. Nebyl to hezký pohled.

Ubytování

Hned první den příjezdu jsem zjistila, že je nefunkční velká plotýnka na el. vařiči.V pořádku byla jen malá na džezvu. Druhý den byla opravena. Druhý den ráno se rozbila židle u jídelního stolu. Odpoledne byla nahrazena zcela jinou, ne stejného druhu jako dvě ostatní. Přestože apartmán byl pro 4 osoby, u jídelního stolu byly 3 židle, takže jedna z nás jedla i pila na posteli po celou dobu pobytu. Ten den také vytekla lednice, nikdo (ani personál ani rekreanti před námi) nevylil odtokovou misku. Některé jídlo, které bylo timto znehodnoceno a vyhozeno do odpadkového koše. V obou místnostech byly na oknech/dveřích utržené závěsy na obou koncích. Na balkoně byl rozbitý sušák na prádlo a tak neustále končil na zemi a s ním i pověšené prádlo. Dle přiloženého seznamu vylepeného v kuchyňské lince chybělo: 2 malé šálky, 3 mělké talíře, 1 sklenice velká, 1 pepřenka, 2 odpuzovače hmyzu a již zmíněná židle u stolu. Také nebyla lopatka na běžný úklid. Ovšem katastrofální byl stav křesílek na balkoně. Výplety byly na několika místech přetržené a to jak na sedácích tak i opěradlech. Použít je v tomto stavu bylo dost nechutné a tak jsme museli sedat jen na přehozené osušky. Jistě se ptáte proč jsem toto neřešila s delegátkou, která by možná v některých věcech mohla sjednat nápravu. Bylo to z jednoduchého důvodu. Nechtěla jsem se na své dovolené dívat na nepříjemné tváře personálu a tak jsem to vytrpěla s tím, že to bude řešit až s cestovní kanceláří. Je mi to líto, jela jsem s Vámi poprvé a to na doporučení Vaší stálé klientky. Ještě k úklidu, bylo zvláštní, že paní chodila uklízet až v popoledních nebo odpoledních hodinách, kdy jsme se do apartmánu vraceli a tedy jsme tím byli značně omezováni. Jak uklízečka, tak recepční zrovna nevoněli, a při úklidu používala paní špinavý/zatuchlý hadr a pomůcky. Bylo nutné dlouze větrat, aby nesnesitelný odér vyšel ven. Nevím, zda využiji Vašich dalších služeb. Vím, že Vy sami za tyto věci nemůžete, ale jste zprostředkovatelé a tedy si s lítostí stěžuji Vám. Vzhledem k tomu, že cena Zafiri a Syfisu je skoro stejná a rozdíl je obrovský. Byla jsem se podívat v jednom pokoji v Syfisu a to je objekt, který bych rozhodně doporučovala. Případně i majitelé Zafiri by měli jít na obhlídku a řešit renovaci svého, již poněkud omšelého objektu. V e-mailu posílám fota ke svým stížnostem, abyste měli jistotu, že má kritika je opodstatněná.

Stravování

V objektu ubytování nebylo možné se stravovat. Mohu popsat jen okolní restaurace, kavárny a pizzerie. Všude byl příjemný, milý a ochotný personál. Doopravdy bylo příjemné si jít sednout kamkoliv. Městečko bylo velmi hezké s krásnou atmosferou. Paleochoru mohu jen doporučit ostatním zájemcům.

Další služby

Slečna delegátka byla velmi milá a příjemná, komunikativní. Bylo vidět, že je skutečně vždy připravena pomoci jak radou, tak milým vystupováním. To si velmi cením. Její informovanost byla obrovská.

Doksanská Helena
18.09.2018